Pluk de Dag

Wie het kleine niet eert is het grote niet weert Ik ben jarenlang een VvG leerling geweest en heb problemen met alcohol Ik heb jarenlang op intensief gezeten en voelde me nooit thuis 


Ik leef nu dakloos en heb Martin als vriend hij ontfermt zich over mij en schrijft mijn verhaal op internet Ik ben een buitenmens mij moet je niet in een hokje plaatsen


Liefde is vrijheid Je moet kiezen tussen totale slavernij of totale vrijheid Er zijn gewoon geen andere keuze mogelijkheden Ik heb me de Maya kalender eigengemaakt en stroomt van eicel dieren familie stam country naar Universeel bewustzijn Je bent al volmaakt zoals God jou geschapen heeft





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Joost heeft basiskamp

Na ziekenhuisopname en revalidatie zit Joost nu 15 3 2024 op Blitterswijck in een bungalow park huisje 68  voor minimaal 2 jaar Heeft wel ee...