De ene zijn brood ..

Joost Dijkshoorn moeders naam is momenteel dakloos en leeft in zijn auto Zijn enigste contact met de maatschappij gaat eerst via VvG Bewind Zij dragen de verantwoording over zijn bankaccount Op aarde is iedereen op de eerste plaats een bankaccount pas dan mag je voor je eigen kind zorgen Pure slavernij Ik ben van mijn 5 opgevoed door GGZ Ik dacht toen al waarom het 10 dubbele betalen aan autoritaire zorg zonder liefde terwijl als voor Mam Kost en Inwoning was geregeld en 1 jaar hulp aan huis dan komt alles goed Ik heb een unieke kijk op Geld Ik zie een wereld waarin we allemaal samen 0 euro leven God heeft alleen liefde en het Koninkrijk geschapen Tikkie Anders

Nu heeft Joost ook nog pech met zijn auto en heeft geen slaapplaats Hij heeft contact gehad met Leger des Heils en hun willen totaal in Financiën zorg dragen zodra Joost een woning krijgt Nou ik wil totaal in vorm zorg dragen als Voogd Hij staat al 12 jaar ingeschreven bij Wonen Limburg VvG leerlingen zijn allemaal Geld Batterijen meer niet Joost zijn vader Verbraak zijn water en vuur Praten wel normaal maar hij mag niet slapen thuis Trouwe moeder José Eenhoorn is in juni overleden 

Ik draag de vriendschapsring van boven Ik ben trouw aan Christus en neem in de liefde alleen in het Nu beslissingen Liefde is geen eigendom De man staat bij mij onderaan de ladder Ik ben een doorgeefluik tussen Hemel en aarde Joost heeft een simpele thuisbasis nodig Hij wil graag toeren met zijn auto in Nederland Waarom kan dit niet vanuit terrein VvG Vergeven is genezen is verlossen is gelukkig maken Het autoriteitsprobleem aan VvG kant is de wortel van Al het kwaad Dit is een wortel dat stamt af van natuurbegraafplaats Mooi Weverslo Moeder José Eenhoorn Dna is ook vrij


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Joost heeft basiskamp

Na ziekenhuisopname en revalidatie zit Joost nu 15 3 2024 op Blitterswijck in een bungalow park huisje 68  voor minimaal 2 jaar Heeft wel ee...