Joost heeft basiskamp

Na ziekenhuisopname en revalidatie zit Joost nu 15 3 2024 op Blitterswijck in een bungalow park huisje 68  voor minimaal 2 jaar Heeft wel een kleurtje nodig en meer Weinig spullen ter beschikking Geen goed matras deken of kussen Geen smart TV wel Wifi Ik ben op bezoek geweest en het huisje opgeruimd Nieuwe ijskast op zijn plek gezet gordijnen opgehangen en dozen op logeerkamer waar ik alvast mijn luchtbed opgeblazen We gaan binnenkort barbecueën 

Eettafel aan het raam geschoven Wasmachine doet Roy van bureau Andersom repareren Ik heb zijn kleren uitgewassen met wasverzachter Hij heeft zolang mijn Chromebook om films te kijken of muziek te luisteren Nog een geluidsbox regelen Het gaat goed Binnenkort ga ik weer buurten Ik kan het goed vinden met bureau andersom Ik heb hem joints gegeven om te relaxen

Het enige wat echter moet worden onderkend is dat geboorte niet het begin en de dood niet het einde is Deze cursus blijft steeds hetzelfde benadrukken: op dit moment wordt jou volledige verlossing geboden en op dit moment kun jij die aanvaarden Dit is nog steeds je enige verantwoordelijkheid Iedere dag mini ma 1 legosteen en iedere week x20 groter (mag) is over

Een jaar een klasse muur De verzoening kan gelijkgesteld worden aan een totaal ontsnappen aan het verleden en een totaal gebrek aan belangstelling voor de toekomst De Hemel is hier Er is geen andere tijd De Hemel is Nu Vergeef het verleden en laat los Je hebt reden tot vrijheid nu

Groetjes, Martin Sitaniapessy

God is mijn vriend: https://martin-anu.blogspot.com/

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Joost heeft basiskamp

Na ziekenhuisopname en revalidatie zit Joost nu 15 3 2024 op Blitterswijck in een bungalow park huisje 68  voor minimaal 2 jaar Heeft wel ee...