Update Woonruimte nodig

Ik ben een supervisor die altijd eerste lijn de held laat zijn Ik kijk anders naar trots. Denk je dat God trots op zichzelf is? Iedereen heeft recht op een gratis thuisbasis Ik weet hier alles van Ik ben nu voorgoed thuis en heb hokje 54 geaccepteerd en mooi gemaakt Genezen start altijd bij eerst jezelf liefhebben Liefde is leren loslaten Ik wil dat VvG start met 1 flexwoning bv op Camping Breebronne voor Joost Verbraak en komt te vallen onder de zorg van Team 5 Met mij als 0 € Supervisor Plant 1 mooi zaadje en je helpt er 1000 onzichtbaar Fock Peter Breekijzer


Ik wil zelf als gelijke burger behandeld worden en ben nu voorgoed thuis binnen VvG Ik ben pas verzadigd zodra ik pure thc olie en een Vaste verbinding met het internet heb Van daaruit kan ik de draad weer oppakken als IT Designer Ik weet nu Hoe Op 1 jan 2000 ben ik zzp-er geworden Succesvol en bewust gestopt Bij iedere € die wordt verdiend sterft een leven Nu wil ik mijn bankaccount delen als gezamenlijke schatkist nog Onbekend in het westen Geven is Nemen


Update 17-10 oktober Joost heeft zichzelf op straat gezet bij VvG nadat hij mishandeld is geworden door Peter Breekijzer op intensief 1 Nu zit hij op intensief 3 waar Sirena Krispinn nu onder bewind zit Zij drinkt graag regelmatig een pilsje om de stress te verwerken Ze straffen iedereen door constant urine te testen 1 pilsje of jointje dan wordt je voor weken opgesloten 

GGZ doet zelf totaal niets maar verwijzen alleen door Makkelijk geld verdienen Joost wordt nu steeds met een kluitje in het riet gestuurd Eerst op een wachtlijst bij FACT 1ste Contact persoon is VvG bewind en verwijzen door naar de gemeente Hun naar Stichting MEE ook wachtlijst en Nu stichting Moveoo en hebben pas tijd over 4 weken Nu leeft Joost in een tent op een elektrische deken Ik wil dat VvG op eigen kosten een blokhut regelt bij Breebronne en vandaaruit Ethiek Joost was account manager Staal en Metaal MCB goed in Outlook Degradatie bestaat niet


Ik Martin betaal zorgkosten voor niets In de afgelopen 35 jaar 3x even in het ziekenhuis geweest Mijn enigste hulpmiddel is Cannabis heelt alles Ik ben nu vrijwillig opgenomen Vrij van medicatie en uit bewind Ik blijf en maak VvG verantwoordelijk voor wat ze denken en Niet doen 


Wil je gezond dokteren dan vries eerst de moederkoek in en meet bij ouderdomsziekte de verschillen Ieder mens is gelijk in Geest maar uniek in vorm Start een DNA database waar periodiek haar nagels en ontlasting worden gemeten Bloed als het echt noodzakelijk is


Ik bezit het vermogen om binnen 1 jaar VvG weer gezond te maken en de wereld Binnen 9 maanden heb ik in mijn eentje Koninklijk Frans Maas Nederland op terminal server gezet Mijn Baby Mustang Basis programma's centraal en Specials lokaal Bij problemen werd gelijk je scherm overgenomen en werd samen gekeken naar een oplossing Geen rangorde 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Joost heeft basiskamp

Na ziekenhuisopname en revalidatie zit Joost nu 15 3 2024 op Blitterswijck in een bungalow park huisje 68  voor minimaal 2 jaar Heeft wel ee...