Wie vergeeft is genezen

Wie schrijft die blijft Leer om een open dagboek bij te houden en iedere Zondag een samenvatting te maken en laat dat beoordelen Alleen het Nu bestaat Het verleden is niets en herinner alleen de liefdevolle momenten Enige wat waar is en wordt vermenigvuldigt Leren is veranderen Nadat ik op 24 11 88 even God heb ontmoet voel ik als Maria en denk als Jezus Na 5 vrouwen heb ik gekozen om maagd te blijven Ik heb anders leren kijken naar trots Denk je dat God trots is op zichzelf?

De katholieken geloven in Maria maagdelijkheid Protestanten niet omdat in de bijbel fysiek wordt gesproken over broeders van Maria Denkgeesten zijn verbonden Queen Elizabeth I besloot tijdens kolonisatie ook om maagd te blijven De hoofdreden waarom Kolonisten succesvol waren Ik voel als Christus Maria en denk als Christus Jezus Ik zie mezelf als een Zon van God Universeel

Ik heb geleerd om mijn lichaam als communicatie middel te gebruiken Het dient als tempel voor de Heilige Geest Hij leidt je naar Christus Waar Hij is is ook God Ik vind iedereen standaard mooi

Ik ben nu 15 jaar stille liefde nadat ik de eerste dwangspuit ontving binnen VvG op intensief 1 De wet bood mij de dood aan en vandaaruit ben ik aan de klus voor God begonnen Psychiaters zijn Onschendbaar verklaard Ik heb geen rechters nodig en heb me niemandsland eigen gemaakt 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Joost heeft basiskamp

Na ziekenhuisopname en revalidatie zit Joost nu 15 3 2024 op Blitterswijck in een bungalow park huisje 68  voor minimaal 2 jaar Heeft wel ee...