Samenvatting Bree Bronne

Joost van de familie Eenhoorn Functie is zuivering op aarde Zit nu noodgedwongen permanent op een eenvoudige familie zomerkamp camping Je hebt er minimaal tenten Campers vaste Huisjes tot luxe klein smartbouw serres Centraal een Klasse A blokhut waar gewassen wordt en naar wc Investeer in een gratis ruil kleding winkel en voeg borduur elementen toe

Gezinnen en Singles aparte douche ruimtes Smart tv bij binnenkomst in een hal als Gids Ideale kleine woonkamer Ik miste alleen nog Witgoed Groot meer om te zwemmen met serres 

Ik wil alleen in service zijn als Adelaar Soms wel of niet Ik onderwijs er is niets buiten je is wat je uiteindelijk dient te leren Ik ben 50 jaar opgegroeid in het veld en ben nu thuis Goed zo


Ik had stenen en houten huisjes bekleed met super Trespa platen dan ben je tegen alle Weers invloeden en zelfs aardbeving beschermd voor minstens een eeuw Done Top isolatie dan is een Warmtepomp voldoende Ik had het landgoed omringd met transparante zonnepanelen 


Smart draait dan basis Organisatie Unit op stroom Fossiel Waterstof of Gas als Back-up Tip: Mix je Fossiel met Waterstof vermindert ook Co2 Voeg waterstof toe in de verbrandigskamer  


Investeer in flexplekken waar men eerst de batterij kan opladen Jezelf liefhebben is jezelf genezen De Heilige geest is de enige therapeut Weer geestelijk gezond dan worden de juiste beslissingen genomen Men moet eerst leren luisteren naar deze Stem klinkt altijd zachtaardig


Is reïncarnatie het geval Handboek voor leraren In uiteindelijke zin is reïncarnatie onmogelijk Er is geen verleden of toekomst en het idee van geboorte in een lichaam heeft geen betekenis noch 1 keer noch meerdere keren Ik droom (kristal) als een Olifant Zendtoren opgegroeid als Indigo Leeuw Koning en doorgestoomd tot Rainbow Warrior Adelaar Ik kies in alles voor nu wel of niet


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Joost heeft basiskamp

Na ziekenhuisopname en revalidatie zit Joost nu 15 3 2024 op Blitterswijck in een bungalow park huisje 68  voor minimaal 2 jaar Heeft wel ee...