Update Mantelzorg Joost

Ik ben net terug van het Ziekenhuis St. Maartens gasthuis waar ik voor het laatst 35 jaar geleden was opgenomen na mijn ongeluk sindsdien word ik niet meer ziek nadat ik God heb ontmoet Ik heb zelf voor het eerst sinds 20 jaar weer in de trein gezeten wow Ik heb een OV chipkaart en wil meer gaan reizen Dagtrips Leuk, vroeger als kind toen ik op weekend ging moest ik ook altijd met de trein Joost is veel afgevallen en moet op de afdeling etage 5 Neurologie blijven en dagelijks oefeningen doen Ze zijn op zoek naar een revalidatiecentrum maar lange wachtrijen Zijn linker kant is deels verlamd arm en been Loopt mank Petje af voor hem dat hij toch vrolijk blijft en niet opgeeft Alleen het rookbeleid is streng en kan 's nacht moeilijk slapen zijn wens is om met Pasen even een weekend op Camping Roekenbos te verblijven waar zijn spullen nog staan 

Stichting Andersom ontfermd zich nu over hem Maar hij mag niet alleen blijven Ik wil wel een weekend bij hem zijn en oppassen Ik beschouw weeskinderen als de mijne en de mijne als leerling Ik denk samen met God sinds mijn 5 Het was voor mij de beste keus toen ik 10 was en even voorgoed thuis om toch zonder ouders en familie verder te gaan Ik ben gegroeid van mijn 10-15 Kameel van de staat daarna Leeuw en toen ik vader werd Adelaar in het veld Waarom vliegen met de nietige vleugels van een mus als je de kracht van een Adelaar gegeven is? Nu als Opa ben ik pas klaar om Dolfijn te zijn Groepsdier met een hoog sociaal IQ Koen zie ik als mus en VvG personeel als Kameel Binnenkort ga ik weer naar Joost en breng hem mijn Chromebook ga ik even voor hem klaarmaken IPad ga ik zelf mee stoeien 

Groetjes, Martin van de Sterren

Stop Verplicht Medicatie: https://christusmartin.blogspot.com/

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Joost heeft basiskamp

Na ziekenhuisopname en revalidatie zit Joost nu 15 3 2024 op Blitterswijck in een bungalow park huisje 68  voor minimaal 2 jaar Heeft wel ee...