Midweek

Hoi GGZ Vincent van Gogh Joost Dijkshoorn moeders naam Dakloos na 12 jaar opname heeft een midweek geboekt bij Breebronne om op adem te komen Ik sponsor deels en ontferm me nu over hem toch niets te doen Moeder Jose is in juni overleden en ik ben even een doorgeefluik Ze was een pro Hockeybal speelster in Den Bosch en gaf Rayon trainingen op hoog niveau 

Ik heb een hoog sociaal IQ Voor mij de eerste keer sinds 15 jaar dat ik op vakantie ben geweest Ik ben er ook wel aan toe maar dan Simpel Vrijdag ben ik er ook en dan gaat hij koken Zijn hobby Zijn vader komt dan ook misschien op bezoek Top dan kan ik misschien het een en ander lijmen Signalen die ik voel op begraafplaatsen Maak er een bloemen kristal tuin van Willen alsnog gecremeerd worden snelste weg naar de Zon In kristallen worden alle waardevolle info bewaard


Christus is in mij en waar Hij is moet God zijn want Christus is deel van Hem De Christus in jou is heel stil Hij kijkt naar wat hij lief heeft en kent dat als zichzelf Is reïncarnatie het geval? Handboek voor leraren In uiteindelijke zin is reïncarnatie onmogelijk Er is geen verleden of toekomst en het idee van geboorte in een lichaam heeft geen betekenis noch 1 noch meerdere keren



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Joost heeft basiskamp

Na ziekenhuisopname en revalidatie zit Joost nu 15 3 2024 op Blitterswijck in een bungalow park huisje 68  voor minimaal 2 jaar Heeft wel ee...